torstai 8. elokuuta 2013

Taivaan Isän kirje suomalaisille 8.8.2013


Rakkaat lapseni Suomessa,

Haluan puhua teille siitä, missä ajassa elämme. Kerron teille totuuden. Minun pitää se teille sanoa, koska te suomalaiset ette ole itse valvoneet. 

Teidän kirjanoppineet pappinne virastoissa eivät halua puhua teille siitä. Pappinne puhuvat teille vain niitä asioita, jotka miellyttävät yleisöä. Pappinne eivät ole edes kiinnostuneet siitä, mitä Minun Pyhä Kirjani kertoo tästä ajasta. Pappinne silmät ja korvat ovat sulkeneet heidän oma itsekkyytensä ja lankeamus uskomaan kirkkojen keksimiä doktriineja, jotka poikkeavat siitä yksikertaisesta sanomasta, mitä Minun Pyhän Kirjani sivuille on kirjoitettu.

Tunnetteko Minua? Mitä olen silloin tehnyt, kun lapseni ovat kääntäneet selkänsä Minulle ja pappini eivät halua sitä teille kertoa? Minä olen ennenkin nostanut kouluja käymättömät kalastajat puhumaan puolestani kansalle totuuden. Niin teen nytkin. Oletteko huomanneet, miten eri puolille Suomea on esiin astunut todistajiani?

Tämä sukupolvi on kadottanut lähes kokonaan läheisen suhteensa Minuun. Teidän isovanhempanne rukoilivat Minua, kävivät kirkossa ja kunnioittivat Minua. Kun maapallo joutui koetteelle toisessa maailmansodassa ja Neuvostoliitto hyökkäsi Suomeen, niin isovanhempanne turvautuivat Minuun. Minä autoin heitä, kun nämä sankarinne puolustivat oman henkensä uhalla läheistensä vapautta ja kristinuskoa silloin, kun ateistinen sortovalta uhkasi Minulle rakasta Suomen maata ja sen kaunista siniristilippua.

Nyt on kulunut sukupolven mittainen aika, lähes 70 vuotta siitä, kun vihollisuudet päättyivät Suomen ja Neuvostoliiton välillä. Olen siunannut tätä rauhan aikaa siten, että Suomi on vaurastunut ja menestynyt monella eri elämän alueella. Tein sen, koska isovanhempanne luottivat Minuun ja olivat uskollisia Minulle.

Nyt olen nähnyt, kun teidän sukupolvenne on kiintynyt taloudelliseen hyvinvointiin ja muilta ihmisiltä saamaan suosioon sekä uramenestykseen. Tämä sukupolvi on hylännyt Minut lähes kokonaan ja Minun nimeäni hävetään. Suomen eduskunnassa saa kannatusta sellaiset lakimuutokset, jotka ovat vastoin Minun tahtoani sitä, mitä olen ilmoittanut Minun Pyhässä Kirjassani. Seurakunnassa ollaan jäsenenä enää sen takia, että lapsi saa nimen, nuori pari loisteliaat juhlat, jopa televisiossa ja edesmenneen sukulaiset sekä ystävät voivat vielä kerran kokoontua muistelemaan hautajaisissa.

Vain hyvin pieni osa suomalaisista on pyhittänyt elämänsä, tottelee Minua, rukoilee Minulle säännöllisesti ja opiskelee Minun Pyhää Kirjaani. Näen, kun näitä harvoja lapsiani pilkataan hihhuleiksi, hulluiksi, suuruudenhulluiksi ja heidän seuraa vältellään. Nämä lapseni ovat kuitenkin Minun silmissä suuria sankareita, kun jaksavat luottaa Minuun siitä huolimatta, mitä muut heistä pahaa puhuvat. Heille Minulla on valmiina voiton kruunu ja asuinsija Minun valtakunnassani.

Näen entistä enemmän seurakunnissa sellaista, että lapseni haluavat itsekkäästi valita ne asiat, joihin haluavat uskoa. Viime aikojen koetteluni on paljastanut teidän sydämenne ajatuksista sen, että monet teistä ovat ruvenneet epäileviksi Tuomaiksi. Nämä epäilijät ovat kieltäneet kaiken sen totuuden, joka ei heille nyt maistu. Saatana vie heitä kuin pässiä narusta valheidensa kanssa. Lankeatte saatanan valheisiin, kun ette ole oppineet tuntemaan Minua. Te haluaisitte vain sovinnaista rupattelua kokouksissanne ja mukavaa viihdettä. Ette ole halunneet nähdä, missä ajassa elämme ja mitä se oikeasti tarkoittaa.

Tämä uskosta luopuminen ei ole tapahtunut vain Suomessa, vaan myös muualla Euroopassa ja Amerikassa. Kirkot ovat politisoituneet laajasti. Väärät uskonnot leviävät kristityille alueille.

Katsokaa ympärillenne. Maailman talous on sairastunut parantumattomasti. Yksi sun toinen diktaattorin johtama uusi valtio haluaa ydinpommia. Ettekö ymmärrä, että on vain ajan kysymys, että koette laajan ydinsodan ja maailman rahajärjestelmä romahtaa? Tämä kaikki lukee Minun Pyhässä Kirjassani, jos vaivautuisitte lukemaan sitä ja rukoilemaan Minulta viisautta ymmärtää tämä asia.

En luonut lapsiani sitä varten, että he alkaisivat elää omaa elämää keskellä kasvanutta taloudellista hyvinvointia. Tiedättekö, miten paljon sydämeeni sattuu se, kun lapseni alkaa hävetä Minua, hänen omaa Isäänsä Taivaassa. Tiedättekö, että Minäkin itken ja koen rinnassani suurta tuskaa.

Mitä rakastava Isä silloin tekee, kun lapsi on mennyt harhapolulle? Antaako Isä lapsensa vaeltaa keskellä maailman viettelyjä elämänsä loppuun asti, jolloin Isänsä hylännyt lapsi joutuu ikuisiksi ajoiksi helvettiin? Minä en halua, että yksikään rakkaista lapsistani joutuu helvettiin. Mutta teidän tulee itse tehdä se valinta, että rakastatteko Minua vain rakastatteko maailmaa. Te olette joko Minun puolella tai Minua vastaan.

Lukekaa myös Vanhaa testamenttia, niin opitte tuntemaan Minut paremmin. Minä en ole mitätöinyt sitä. Vanhassa testamentissa kerrotaan siitä, mitä olen tehnyt, kun Israel on luopunut Minusta. Minä olen ensin lähettänyt profeetan varoittamaan ja sen jälkeen Minä olen lähettänyt naapurivaltion armeijan rankaisemaan syntiin langennutta kansaa. Minä olen käyttänyt armeijaa ruoskana, jolloin monet ovat tehneet parannuksen keskellä suurta ahdinkoa. 

Minä olen myös jakanut hyvän ja paha, lampaat ja vuohet. Osa kansasta on selviytynyt uutta parempaa alkua varten. Minä olen leikannut huonoa hedelmää tekevät oksat pois.

On kulunut lähes 30 vuotta siitä, kun annoin palvelijalleni Tukholman kaupungissa profetian Suomelle. Tämä profetia kertoi siitä, että lähetän Venäjän armeijan ruoskimaan Suomea. Minun on pakko tehdä niin, koska muuten ette herää ja turvaudu Minuun. Muutama ruoskan isku selkäänne on pieni kipu siihen verrattuna, ettei teidän tarvitse kärsiä ikuisia aikoja helvetissä. En halua luovuttaa yhtään teistä saatanalle ilmaiseksi, ilman hyvän ja pahan välistä taistelua.

Tämä profetia kertoi myös miehestä, jonka lähetän väkeväksi profeetaksi Suomeen ja hän tulee kääntämään monet teistä Minun puolelleni. Kun annoin tämän profetian Tukholmassa aikanaan, niin tämä mies oli silloin vielä nuorukainen, kuten oli Daavid, kun kukisti Goljatin. Olen kouluttanut tätä suomalaista miestä läpi koko hänen elämänsä. Hän on nyt karaistunut ja valmis tähän tehtävään, jonka määräsin hänelle ennen, kuin hän oli syntynytkään. Olen luonut hänet tätä tehtävää varten.

Kun hän astuu esiin, niin hän tekee Minun nimessäni väkeviä tekoja. Hän on Minun suuni ja hänellä on kädessään Minun antama aamutähti. En salli silloin sitä, että yksikään tekee hänelle pahaa ja rankaisen sellaisen yrittämisestä välittömästi.

On kulunut lähes sukupolven mittainen aika siitä, kun viikunapuu tuli lehteen. Minun Pyhä Kirjani kertoo seitsemän vuoden rauhansopimuksesta. Sellaista neuvotellaan parhaillaan. Antikristus ja hänen profeettansa ovat jo maapallolla. He ovat valmiita ottamaan vallan maapallolla heti sen jälkeen, kun olen ottanut turvaan taivaaseen viisaat neitsyet, tämän harvalukuisen Filadelfian seurakunnan. 

Mutta niin ovat valmiita aloittamaan työnsä myös minun kaksi säkkipukuista todistajaani, kaksi oliivipuuta, kaksi lampunjalkaa. 144 000 todistajaani tulevat astumaan myös esiin ja he tekevät väkeviä tekoja Minun nimissäni.

Minä aloitan väkevän toimintani täältä Suomesta. Näytän nyt teille, kuka täällä on Jumala. Näytän teille sen, ettei kukaan syntinen häviäjä voi estää sitä, kun kuljetan sankarini voittajana kotiin. Näytän teille sen, ettei Jumalalle ole mikään mahdotonta ja puolustan omiani väkevällä voimallani. Laitan epäilevät Tuomaat häpeään. 

Nostan johtavaan asemaan Suomessa kenet tahdon. Tuon kenet tahdon viimeiselle tuomiolle ihan itse milloin tahansa, enkä tarvitse siinä kenenkään ihmisen apua. Minä pystyn puolustamaan myös suomalaisia keskellä suurta ahdinkoa, kaikkia niitä, jotka turvautuvat Minun apuuni. Näytän maailmalle, ettei mikään voima pysty tuhoamaan Minulle rakasta Israelia, joka on vielä kerran teille luvattu maa.

Olen rakastava Isä Taivaassa, mutta olen myös vahva, karjuva Juudan Leijona. En anna teidän ajautua maailman houkutuksiin vaan, teen nyt sen, minkä rakastavan Isän tulee tehdäkin.

Rakkain terveisin,

Minä Olen, Valkoisella Hevosella Ratsastava Kuninkaiden Kuningas, Yeshua HaMashiach, Juudan Leijona, Jehovah Sebaot, Kaikkivaltias Maailman Luoja, Jumala

Artikkeli: "Venäjä miehittää osan Suomea, kertoo Tukholman profetia"
 
Tuomarien kirja 2:10-16: "Kun Joosuan sukupolvi oli otettu isiensä luo ja tilalle oli noussut toinen sukupolvi, israelilaiset eivät enää totelleet Herraa eivätkä pitäneet mielessään niitä tekoja, jotka Herra oli heidän hyväkseen tehnyt. Israelilaiset rikkoivat Herraa vastaan ja alkoivat palvella baaleja. He hylkäsivät Herran, isiensä Jumalan, joka oli tuonut heidät pois Egyptistä, ja kääntyivät kumartamaan muita jumalia, joita heidän ympärillään asuvat kansat palvoivat. Näin he herättivät Herran vihan. 

Koska israelilaiset hylkäsivät Herran ja ryhtyivät palvelemaan Baalia ja Astartea, Herra vihastui heihin. Hän jätti heidät ryöstelevien rosvojoukkojen armoille ja antoi vihamielisten naapurikansojen alistaa heidät. He eivät enää kyenneet pitämään puoliaan vihollisiaan vastaan, vaan aina kun he ryhtyivät taisteluun, Herran käsi oli heitä vastaan ja hän antoi heidän joutua tappiolle, niin kuin hän oli heille vannonut. 

Näin israelilaiset joutuivat suureen ahdinkoon. Silloin Herra kohotti kansan johtajiksi tuomareita, ja he pelastivat kansan rosvojoukkojen käsistä." 

Tähän kirjeeseen liittyvä toinen Raamatun viittaus: Hesekiel 16.-luku

Tukholman profetia 28.5.1984

Suomineito jaetaan kahtia
Herra sanoo suomalaisille: "..Mutta nyt, hyvinvoinnin, rikkauden ja yltäkylläisyyden päivinä, te kirkkojenne etummaisina olevat, teidän tehtävänänne tuntuu olevan häväistä minun sanani.." (vertaa Mal. 2:1-9)

Tukholman profetia, joka kertoo Suomen vaivan ajoista

Artikkeli: 'Venäjä miehittää osan Suomesta, kertoo Tukholman profetia'. 

Sir Elwoodin Hiljaiset Värit  - Viimeisellä Rannalla

F18E lentokone näkee kauas
Isä seisoo rannalla, ja ase kourassa myrskyä odottaa
Äiti painaa pikkusiskon syliin, kun taivas oudosti iltaisin punertaa

Veljestä kuulin viimeksi kun tuli kirje vierailta mailta 
Kertoi voivansa hyvin, mutta sanoi että tilanne näyttää täällä myös pirun pahalta

Tää on kymmenen tikkua laudalla 
Me ollaan piilossa viimeisellä rannalla 
Eikä kukaan meitä enää etsi, tää on tyhjä ja loputon leikki 
Ja vain tuuli kuiskaa: "kaikki pois piilostaan"...

..Minä olen vasta seitsemän mutta silti mä jotain jo ymmärrän
Kun tv on mykkä ja radiossa kuulin uutisten lukijan itkevän

Ne puhuu jostain pilvestä joka matkalla on vielä tänne päin
Pikkusisko kysyi: "montako päivää jouluun?"

Ja isän silmiään pyyhkivän näin, silmiään pyyhkivän näin...




 
Ilm. 16:9-11: "Ihmiset paahtuivat kovassa helteessä mutta herjasivat Jumalaa, jonka vallassa nämä vitsaukset olivat. He eivät kääntyneet, eivät antaneet kunniaa Jumalalle. Viides enkeli tyhjensi maljansa pedon valtaistuimelle, ja pedon valtakunta pimeni. Ihmiset purivat tuskissaan kielensä verille mutta herjasivat taivaan Jumalaa tuskansa ja haavojensa tähden. He eivät kääntyneet, eivät luopuneet pahoista teoistaan."

Jumalan kirje niille, jotka luulevat tuntevansa Hänet, mutta eivät tunne Häntä 

Susan Davis lähetti julkisuuteen 9.8.2013 kello 09:42 Herran antaman profetian. Tämä julkaisu tuli noin vuorokauden myöhemmin, kuin mitä olin saanut Taivaan Isältä edellisen kirjeen julkaistavaksi. Susan oli saanut Taivaan Isältä kirjeen julkaistavaksi 20.7., mutta kuten Susanille on tavallista niin, viestin jakaminen kestää joitakin päiviä ja tämä viesti ei ollut vielä tätä kirjoittaessa (11.8.2013 klo 10:35) edes Susanin nettisivuilla. Tämä Susanin saama kirje käsittelee tärkeää samaa asiaa, kuin mitkä edellä oleva Taivaan Isän kirje käsittelee. Laitan Isän pyynnöstä tähän perään kopion tästä kirjeestä. Eksyneistä kirkkokunnista on Herran Sanaa täällä.

Words of the LORD (Words Received from Our LORD by Susan, July 20, 2013):

“This is for those who think they know ME, but know ME not.”


I have words for MY lost generation of children. This is for those who think they know ME, but know ME not. This generation does not seek Truth. It seeks to placate itself with the lies of the enemy. 

The enemy is all too ready to hand off lies to make MY children believe they are hearing the Truth, when what they are hearing is deception about the hour and times they are living in. They believe they have a long future ahead, but I, their GOD, am coming soon and this world will change at the moment I take out MY church. 

All will change. The world will experience Great Tribulation, unlike anything seen before. It will be devastating. No one will be immune to its grip. The people will cry to be freed from the evil that is coming over them. They will cry out to ME in anguish, but I will not hear them. MY wrath will be taking over the earth. They will have to suffer for the poor choices they have made. They mocked and scoffed at the messages and warnings that I sent to awaken them and to prepare them. They refuse to listen and they refuse to act on MY Words, so they will have to pay the penalty of MY wrath. The world will atone for the wrong-doing it has done to its GOD. They will have to die for their faith. There will only be one escape for them and it will be their death. 

Many will go immediately to hell in sudden destruction. I have warned you MY children, but you have refused to listen to ME. These warnings are real and true. Some day you will weep in your hands that you did not listen and you did not act on these warnings. Do not take these messages lightly, they are for your salvation and your good. I always warn MY people before coming disaster. Few are paying attention and few will be rescued. I will offer you salvation, if you just come to your GOD in FULL surrender. Give your GOD FULL surrender. These are MY Words. Heed them and live by them. 

I am your GOD Forevermore, Everlasting 

Coordinating Scripture:

John 12:40 (KJV): HE hath blinded their eyes, and hardened their heart; that they should not see with their eyes, nor understand with their heart, and be converted, and I should heal them.

Hän on sokaissut heidän silmänsä ja paaduttanut heidän sydämensä, jotta he eivät silmillään näkisi eivätkä sydämellään ymmärtäisi, jotta he eivät kääntyisi enkä minä parantaisi heitä.

Revelation 13:4 (KJV): And they worshipped the dragon which gave power unto the beast: and they worshipped the beast, saying, Who is like unto the beast? Who is able to make war with him?

ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?

1 Thessalonians 5:3 (KJV): For when they shall say, Peace and safety; then sudden destruction cometh upon them, as travail upon a woman with child; and they shall not escape.

Juuri kun ihmiset sanovat: "Kaikki on hyvin, ei mitään hätää", tuho kohtaa heidät äkkiarvaamatta niin kuin synnytyspoltot raskaana olevan naisen, eivätkä he pääse pakoon.

Jude 1:18 (KJV): How that they told you there should be mockers in the last time, who should walk after their own ungodly lusts.

Hehän sanoivat teille, että lopun aikoina tulee pilkkaajia, jotka elävät jumalattomien himojensa vallassa.

2 Peter 3:3 (KJV): Knowing this first, that there shall come in the last days scoffers, walking after their own lusts,

Erityisesti tietäkää, että lopun aikoina tulee pilkkaajia, jotka ovat omien himojensa vietävinä. 

Psalmi 46

Jumala on turvamme..

..2 Jumala on turvamme ja linnamme, auttajamme hädän hetkellä.
3 Sen tähden emme pelkää, vaikka maa järkkyy, vaikka vuoret vaipuvat merten syvyyksiin.
4 Meret pauhaavat ja kuohuvat, vuoret vapisevat Jumalan suuruuden edessä. (sela)

5 Virta ja kaikki sen haarat ilahduttavat Jumalan kaupunkia, Korkeimman pyhiä asuinsijoja.
6 Jumala on kaupunkinsa keskellä, kaupunki ei järky. Hän auttaa sitä, kun aamu valkenee.
7 Kansojen meri kuohuu, valtakunnat horjuvat, maa järkkyy hänen äänestään.
8 Herra Sebaot on kanssamme, Jaakobin Jumala on turvamme. (sela)

9 Tulkaa ja katsokaa Herran tekoja, hänen voimansa herättää pelkoa kaikkialla.
10 Koko maailmasta hän hävittää sodat, hän särkee jousen ja taittaa keihään, hän tuhoaa kilvet tulessa.

11 "Lakatkaa te huolehtimasta! Tietäkää, että minä olen Jumala, kaikkia kansoja mahtavampi, korkein koko maailmassa."
12 Herra Sebaot on kanssamme, Jaakobin Jumala on turvamme. (sela)