maanantai 12. marraskuuta 2012

Herramme Jeesus Kristus Nasaretilaisen kirje 4.11.2012 Suomen luterilaisen kirkon seurakuntalaisille


Rakastan niin paljon työteliästä Suomen kansaa, teitä kaikkia, jotka asutte maan äärissä, ihanassa maassa. Haluan parasta teille kaikille.

Olette äänestäneet johtajaksenne Kari Mäkisen. Rukoilkaa arkkipiispanne puolesta, sillä niin monen pelastus voi olla riippuvainen siitä, miten arkkipiispanne teitä opettaa. Rukoilkaa hänen puolesta, koska hänen työnsä hedelmät vaikuttavat teidän jokaisen elämäänne ja hänen omaansa elämään. Olette vastuussa siitä, millaisen johtajan olette valinneet johtamaan teidän kirkkoanne ja palvelemaan Minua.

Minun sydämeni on nyt murtunut.

Arkkipiispanne kyseenalaistaa sen, että Pyhä Henkeni suunnitteli ja rakensi neitsyt Marian kohtuu alkion, josta kasvoin ihmiseksi. Oliko arkkipiispanne läsnä silloin, kun asetin luonnonlait sekä loin maan ja taivaan? Osaako arkkipiispanne opettaa Minua siitä, miten Luomani elämä on saanut alkunsa?

2. Tim 3:1-5: "Sinun on tiedettävä, että viimeisinä päivinä koittavat vaikeat ajat. Silloin ihmiset rakastavat vain itseään ja rahaa, he ovat rehenteleviä ja pöyhkeitä, he herjaavat ja ovat vanhemmilleen tottelemattomia. He ovat kiittämättömiä, jumalattomia, rakkaudettomia, leppymättömiä, panettelevia, väkivaltaisia ja raakoja, kaiken hyvän vihollisia, petollisia, häikäilemättömiä ja järjettömiä. He rakastavat enemmän nautintoja kuin Jumalaa, he ovat ulkonaisesti hurskaita mutta kieltävät uskon voiman. Karta sellaisia! .."

Minä näen jokaisen lapseni sydämeen ja havaitsen kaikki ajatukset, tunteet ja katseet pienintä yksityiskohtaa myöden. Mikään ei jää piiloon minulta. Arkkipiispa Mäkinen häpeää Minua, kun hänen kädessään on kirkon uskontunnustus. Miten voitte uskoutua seurakuntanne paimenelle, joka häpeää Minua?

Vaadin kirkon papeilta ja erityisesti kirkon johtajilta enemmän kuin seurakuntalaisilta silloin, kun he näkevät Minut kasvotusten viimeisenä päivänä. Arkkipiispa Mäkisellä on pitkä työkokemus ja koulutus. Edellytän, että arkkipiispa pysyy ilman kompromisseja Totuudessa. Edellytän, että arkkipiispa kantaa ristinsä ja on valmis tarvittaessa luopumaan kaikesta Minun vuokseni, kuten edellytän myös teiltä kaikilta.

2. Tim 3:6-9: ".. Nämä näet tunkeutuvat koteihin ja kietovat valtaansa syntien rasittamia, monenlaisten oikkujensa riepottelemia naisparkoja, jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta. Niin kuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin tuollaiset villitsijät vastustavat totuutta. He ovat menettäneet järkensä, ja heidän uskonsa on kelvoton. Mutta kauan he eivät menesty, sillä heidän järjettömyytensä paljastuu pian kaikille, kuten noille kahdellekin kävi."

Minun Kirjassani on selvästi kerrottu, mitä Vaadin, jotta voitatte asuinsijan taivaaseen. Kerran pelastettu, aina pelastettu on saatanan valhe. Edellytän, että luovutte synnin tekemisestä ja olette uskollisia Minulle loppuun asti, niin silloin vereni puhdistaa teidät synneistänne.

Matt. 7:21-23 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.' Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!' "

Arkkipiispanne haluasi vihkiä homoja Minun Pyhässä huoneessani. Arkkipiispanne tulee johdattaa homoja pidättäytymää homosuhteesta pelastusta varten, eikä johdattaa näitä minulle rakkaita lapsiani helvettiin.

Arkkipiispanne puhuu rakkaudesta, mutta tunteeko hän Minua? Rakastaako arkkipiispanne Minua? Ymmärtääkö hän, mitä Rakkaus tarkoittaa? Rakastanko Minä vai vihaanko Minä syntiä? Haluaako arkkipiispanne muuttaa minut sellaiseksi, joka sopii hänelle ja poliitikoille?

Minun Kirjassani on selvästi sanottu, kuka ei peri taivasten valtakuntaa:

1. Kor. 6:9-11: " Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät. Tällaisia jotkut teistä olivat ennen, mutta nyt teidät on pesty puhtaiksi ja tehty pyhiksi ja vanhurskaiksi Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Jumalamme Hengen voimasta."

Arkkipiispa Mäkinen puhuu eliitin rikkauksista ja köyhien asiasta samaan aikaan, kun hän itse nostaa korkeaa palkkaa seurakunnalta siitä, että palvelee Minua. Arkkipiispanne kumartaa kirkollisverolle sekä poliittisille johtajille. Näin hän mitätöi Minun Sanaani.

Matt. 6:19-21: "Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle. Täällä tekevät koi ja ruoste tuhojaan ja varkaat murtautuvat sisään ja varastavat. Kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen. Siellä ei koi eikä ruoste tee tuhojaan eivätkä varkaat murtaudu sisään ja varasta. Missä on aarteesi, siellä on myös sydämesi."

Minä itse elin vaatimattoman ja nöyrän elämän puuseppänä. Pesin opetuslapseni jalat uskollisena Taivaan Isälleni. Annoin teille esimerkin siitä, miten teidän tulee elää nöyrästi ja seurata Minua uskollisesti. Kun aikanne jättää, niin kuka teistä saa mukaansa maallisen kullan? Pelastaako teidät maalliset rikkaudet vai perintöosa valtakunnastani?

En ole kuullut arkkipiispanne puhuvan palavasti Minun vereni vuodatuksesta syntien sovittamiseksi. Arkkipiispanne ei ole kylmä eikä kuuma.

Hän syntisesti jopa seurustelee väärien uskontojen pappien kanssa, kuten leeviläiset papit tekivät kuningatar Isebelin aikana. Hän syntisesti vaikenee, kun Minun Huoneeseeni tuodaan väärien uskontojen epäjumalanpalvelusta, yökerhojen musiikkia ja valovälkettä Pyhän ehtoollisen yhteyteen.

Ilm 3:15-19: "Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä kuuma. Kunpa olisitkin joko kylmä tai kuuma! Mutta sinä olet haalea, et kuuma etkä kylmä, ja siksi minä oksennan sinut suustani. "Sinä kerskut, että olet rikas, entistäkin varakkaampi, etkä tarvitse enää mitään. Et tajua, mikä todella olet: surkea ja säälittävä, köyhä, sokea ja alaston. Annan sinulle neuvon: osta minulta tulessa puhdistettua kultaa, niin tulet rikkaaksi, osta valkoiset vaatteet ja pue ne yllesi, niin häpeällinen alastomuutesi peittyy, osta silmävoidetta ja voitele silmäsi, niin näet."

Kuvitteleeko arkkipiispa Mäkinen, että hän on voittanut perintöosan Minun valtakunnastani? Edellytän, että kirkon johtaja pysyy tinkimättömästi Totuudessa, vaikka seurakunta hänet hylkäisi. Silloin minä en hylkää johtajaanne, vaan kuritan niitä, jotka hyväksyvät syntisen elämän.

Ilm. 3:19: "Jokaista, jota rakastan, minä nuhtelen ja kuritan. Tee siis parannus, luovu penseydestäsi!"

Olen intohimoinen Jumala, joka olen niin paljon rakastanut lapsiani, että annoin kivuliaasti ristillä vereni ja ruumiini, jotta jokainen, joka on uskollinen minulle pelastuisi. Sen takia, en enää siedä sitä, että monet kelvottomat papit penseinä vesittävät Sanaani. Minä erotan nyt kelvottomat papit, kuten erotin vanhan liiton aikana leeviläiset papit ja vaihdan heidät uusiin todistajiin.

Malakia 2:1-8: "Te papit, teitä koskee tämä sana: ellette kuuntele minua ettekä vilpittömin sydämin kunnioita minun nimeäni, minä annan kirouksen kohdata teitä, minä muutan saamanne siunauksen kiroukseksi", sanoo Herra Sebaot. "Minä lähetän siunauksen tilalle kirouksen, koska ette vilpittömin sydämin kunnioita minua." -- Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävään. Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon.-- Huomatkaa nyt: tuon sanan minä olen lähettänyt teille siksi, että liitto, jonka tein Leevin kanssa, pysyisi voimassa, sanoo Herra Sebaot. Minun liittoni oli tällainen: Elämän, rauhan ja menestyksen minä annoin hänelle, ja hän kunnioitti ja palveli minua, lähestyi minua vavisten. Luotettava opetus oli hänen sanoissaan, eikä vääryyttä ollut hänen huulillaan. Vakaasti ja vilpittömästi hän vaelsi minun tietäni, ja monet hän palautti takaisin synnistä. Papin suun tulee jakaa tietoa, hänen huuliltaan odotetaan opetusta. Hän on Herran Sebaotin sanansaattaja. -- Mutta te olette poikenneet tieltä, teidän opetuksenne on saanut monet lankeamaan. Te olette rikkoneet liittoni, jonka tein Leevin kanssa, sanoo Herra Sebaot."

Arkkipiispanne Minä hylkään. Minä nostan nyt uudet todistajat edustamaan Nimeäni. Luuleeko arkkipiispanne, etten minä toimi väkevästi teidän ajassanne? Vain onko niin, ettei hän edes usko minun voimaani, eikä edes minuun?

Minä en puhu suoraan arkkipiispa Mäkiselle, tuolle laodikealaiselle. Minä puhun niille ihmisille, jotka olen luonut tähän aikaan todistajikseni, Minua varten. Nyt jaan kirkkoni Laodikean ja Filandelfian seurakunniksi (Ilm. 3.-luku). Minä nostan Filadelfian seurakunnan todistajat Laodikean seurakunnan pappien tilalle.

Ilm. 11:3-4 "Minä annan kahdelle todistajalleni tehtäväksi julistaa sanaani säkkivaatteeseen pukeutuneina tuhat kaksisataakuusikymmentä päivää." Nämä todistajat ovat ne kaksi oliivipuuta ja kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä."

Ilm. 14:1 ja 4-5: "Sitten näin tämän: Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan oli sataneljäkymmentäneljätuhatta ihmistä, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi. ... He eivät ole tahranneet itseään naisten kanssa vaan ovat pysyneet puhtaina kuin neitsyet, ja he seuraavat Karitsaa, minne hän meneekin. Heidät on ostettu ihmisten joukosta esikoislahjaksi Jumalalle ja Karitsalle. Valhetta ei heidän suustaan ole kuultu, he ovat puhtaita ja virheettömiä."

Rakkaudella,

Jeesus Nasaretilainen, Ylkä, Valkoisella Hevosella Ratsastava Yeshua HaMashiach, Juudan Leijona, Kaikkivaltias Maailman Luoja, Minä Olen A ja O 


Osoite:

Valtaistuinsali
Uusi Jerusalem
Kolmas Taivas
Minun Maailmankaikkeus



Oheismateriaalia 

Tukholman profetia 28.5.1984, Herra sanoo suomalaisille: "..Mutta nyt, hyvinvoinnin, rikkauden ja yltäkylläisyyden päivinä, te kirkkojenne etummaisina olevat, teidän tehtävänänne tuntuu olevan häväistä minun sanani.." (vertaa Mal. 2:1-9)

Yle kirjoittaa 25.7.2013:

"Arkkipiispa Kari Mäkinen sanoo, että vaikka Raamattu on kirkon opin perusta, sitä ei voi pitää lakikirjana. Mäkinen toivoo, että kirkosta eroamisen sijaan ihmiset yrittäisivät aktiivisesti muuttaa kirkkoa."

Jeesus opetti tähän lausuntoon liittyen seuraavaa:


Matt. 5:17-20: "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan."

Turun Sanomat kirjoittaa 29.11.2014 (päivä jälkeen homoavioliittoäänestyksen eduskunnassa) seuraavasti s. 15:

"Nyt marssivat ulos konservatiivit

Kirkosta erosi perjantaina ennätysmäärä väkeä

..Eroa kirkosta-palvelun Petri Karisman mukaan kahdessa kolmesta eroilmoituksessa on syyksi ilmoitettu nimenomaan Kari Mäkisen toiminta. Kommenttien perusteella kirkkoa ovat jättämässä kirkon konservatiivit. 
 -Kommenteissa Mäkisen sanotaan puhuneen höpöjä, hylänneen Raamatun ja pettäneen kirkon. Muitakin piispoja on erojen syyksi mainittu. Pettymys on se sana, joilla kommenttaja voi kuvailla, Karisma toteaa.." 

Iltalehti kirjoittaa 29.11.2014 s. 8:

"Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soinille oli tasa-arvoisen avioliittolain hyväksyminen kirvelevä paikka ..
.. Soinin mukaan päivän todellinen rimanalitus oli arkkipiispa Kari Mäkisen kannanotto avioliittolain puolesta..
.. - Se osoittaa täydellistä ymmärtämättömyyttä avioliiton sakramentista ..
.. - Jätin luterilaisen kirkon 1988. Ikävä kyllä sama alamäki jatkuu.."

Aamulehti kirjoittaa 14.12.2014 s. A15:

"Hän ei ole enää de facto koko kirkon arkkipiispa"
Keski-ikäinen miespappi